woensdag 17 december 2014

Klusupdate!

Een paar keer heb ik gedacht dat het huis voor geen centimeter opschoot, terwijl mijn vriend dag en nacht aan het klussen is. Dat komt voornamelijk omdat hij boven op zolder bezig is geweest, en daar kom ik niet (dat is "zijn domein"). Vandaag zie ik wel eindelijk een verandering, want...

Mijn eerste meubels zijn bezorgd! Vanochtend om half acht stonden ze al voor de deur. De vitrinekast en eettafel stonden in een grote vrachtwagen en die kwamen ze bij ons neerzetten. Yeah! Helaas bleek er van alles mis te zijn met de vitrinekast (dat zagen we helaas ook pas nadat de bezorgers weg waren), maar de eettafel is perfect.

Ik heb eindelijk weer een plekje om achter mijn laptop te zitten. Een luchtbed zit niet zo heel lekker en zal vast ook niet goed zijn voor mijn rug. Ik heb weer een plek om aan te eten. Want nogmaals: het luchtbed zit niet zo heel lekker. En zo'n mooie eettafel geeft direct ook wat kleur in huis. De vloeren zijn wit door het karton dat er op is gelegd tegen viezigheid en de muren zijn wit, net als het plafond. De mooie grijsbruine kleur van de tafel maakt het direct wat huizelijker. Net als de mini-kerstboom, die mijn vriend gisteravond als verrassing vanuit het oude huis heeft meegenomen.

Ik zie het helemaal zitten om hier te wonen. Het voelt al heerlijk om hier binnen te komen, maar ik ben ontzettend benieuwd hoe het zal zijn als alles op zijn plek staat!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten