vrijdag 2 mei 2014

Meivakantie #1

Op het moment dat ik dit schrijf, zit ik in de auto. Tweeënhalf uur, vanuit de randstad naar het zonnige zuiden. Althans, ik hoop op een zonnetje, want het ziet er aardig grauw uit buiten. Dat had ik niet verwacht toen ik een paar weken terug een hotelletje boekte voor begin mei. 

De vakantie is tot nu toe heerlijk. Ik heb tot nu toe vooral heel veel gelezen, maar ook veel geschreven voor mijn andere blog. Ik merk dat ik het schrijven voor hier op een laag pitje heb gezet. Dat is niet de bedoeling! Ik hoop volgende week wat meer tijd te hebben om veel artikelen voor hier te schrijven. Dit weekend zal dat niet lukken: ik hoop überhaupt dat ik dit, en het stukje van maandag, op de blog kan zetten. Ik heb in het hotel geen WiFi, dus ik zal het op een creative manier moeten doen.

Afgelopen week had ik voor het eerst de gedachte dat twee weken vakantie best lang is. Ik weet niet waar dat ineens vandaan kwam. Schijnbaar heb ik ineens zin om te werken. Ik heb wat leuke lessen in het vooruitzicht (werkblad over de omtrek en oppervlakte van een cirkel) en het aftellen tot de zomervakantie kan ook bijna beginnen. Uit ervaring weet ik dat de weken na de meivakantie voorbij vliegen. Joepie!

Liefs!

P.S. Ik ben er inmiddels achter dat ik met de app van Blogger geen berichten kan inplannen op een ander tijdstip. Vandaar dat dit nu al een stuk eerder online komt...

1 opmerking:

  1. Lieve Elseline,

    Ten eerste, wat heb je een leuk blog! M'n complimenten!
    Daarnaast had ik nog een vraag. Want hoe zie jij je blog over 10 jaar? Want je bent dan geen 'beginnend docent' meer.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen