woensdag 1 januari 2014

Mijn voornemens voor 2014

Gelukkig nieuwjaar!

Zoals ik gisteren al schreef, komt er vandaag een lijstje online met mijn voornemens voor het jaar 2014. Ik moet nog wel wennen aan het jaartal. 2014, wat gaat de tijd hard! Dat zal waarschijnlijk nooit veranderen.

Voor 2014 heb ik, net als voor vorig jaar, zeven voornemens opgesteld. Maandelijks zal ik een update geven hoe het ervoor staat en aan het eind van het jaar ga ik weer afstrepen welke doelen behaald zijn en welke - helaas - niet.

1. Blog
Aan het eind van het jaar staan er 555 blogs online.

2. Wiskunde
Aan het eind van het jaar heb ik wiskunde A-hoofdstukken (voor havo en vwo) gemaakt.

3. Jeugdverhaal
Aan het eind van het jaar heb ik een verhaal voor de jeugd geschreven.

4. Artikelen
Aan het eind van het jaar heb ik alle blogs gebundeld in één (of meerdere) bestand(en).

5. Lezen
Aan het eind van het jaar heb ik 50 boeken gelezen.

6. Engels
Van de 50 boeken zijn er (minstens) vijf Engelstalig.

7. NaNoWriMo
In november doe ik mee met NaNoWriMo en schrijf ik 50.000 woorden in één maand.

Ik hoop dat er een paar leuke verandering om de hoek komen kijken in 2014. Een start met een nieuwe opleiding en het uitbrengen van een nieuw boek. Omdat dit twee dingen zijn waar ik zelf nog heel erg over twijfel, wil ik dit niet als doel stellen. Het zou leuk zijn - understatement! - als het zover komt, maar hier kan ik nu helaas nog niets over zeggen...

Ik wens jullie een onwijs gelukkig, gezond, liefdevol en succesvol nieuw jaar toe.

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten