woensdag 9 oktober 2013

10 dingen... wat ik tegen mezelf kan zeggen na een rotdag

Ik vind dit lijstje heel toepasselijk na mijn blog van afgelopen zaterdag. Enjoy!

Tien dingen wat ik tegen mezelf kan zeggen na een rotdag en/of stressvolle dag.
1. ‘Het is lang niet zo erg als twee jaar geleden.’
2. ‘Het komt wel goed, schatje.’
3. ‘Gelukkig heb je geen kinderen.’
4. ‘Dit weekend mag je weer vier dagen uitrusten.’
5. ‘Fulltime werken staat voorlopig niet op de planning.’
6. ‘Adem in, adem uit.’
7. ‘Koop maar een lekker stuk chocola voor jezelf.’
8. ‘Vanavond kun je weer knuffelen met je vriend.’
9. ‘Wees blij dat je niet werkeloos thuis zit.’
10. ‘Bank, deken, kaarsjes aan, kopje thee, televisie aan en relax! Morgen weer een dag.’

Het lijkt misschien, door mijn blogs van de afgelopen tijd, dat ik het werken niet meer leuk vind, maar dat is niet waar. Het is alleen zo dat ik de laatste tijd wat baaldagen heb. Het zal wel de opkomende winterdepressie zijn, waar anderen het altijd over hebben. Ik vind mijn werk echt wel leuk, ik wil ook héél graag nog jaren voor de klas blijven staan. Lesgeven is misschien niet mijn roeping, maar ik zou niet weten wat ik nog leuker vind dan lesgeven. Behalve schrijven. :-)

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten