zaterdag 31 augustus 2013

Zomervakantie #7

Ook de laatste week van de vakantie is om. Ik vond het idee om weer te moeten beginnen verschrikkelijk, maar ik kan nu eindelijk zeggen dat ik best wel weer een beetje zin heb om te beginnen. Gelukkig maar, anders was het toch dikke pech…

De afgelopen week heb ik voorbereidend werk gedaan voor komende week. Zo heb ik een Facebookaccount aangemaakt, wat ik van plan was. Er staat nog amper iets op en ik moet ook nog bedenken wat ik erop ga zetten (huiswerk wordt wel erg veel, maar stof voor de repetitie en belangrijke andere dingen zou prima kunnen).


Mijn rooster heb ik ook gekregen. Hier heb ik al een blog over online gezet. Mijn rooster is ingeschreven (met potlood, je weet maar nooit…), ik heb de vergaderingen ingeschreven en ik heb een hoofdstukplanning voor de brugklas gemaakt. Voor 2havo was nog niet mogelijk, omdat ik de jaarplanning nog niet heb. Dit zal ik dus naar volgende week verschuiven.

Ik heb mijn eerste les voorbereid voor zowel de brugklas als 2havo. De tweede les ga ik pas voorbereiden als de eerste les gegeven is. De leuke werkvormen moet ik nog verzinnen, maar dat verschuif ik ook vooruit.

Dit weekend ga ik gebruiken om blogs vooruit te schrijven. En natuurlijk om te ontspannen, want dat heb ik de afgelopen zeven weken nog niet genoeg gedaan. (Hele grote knipoog.) Aan het idee dat ik maandag weer moet beginnen ben ik nu wel gewend. Dat komt vooral omdat ik gisteren bij mijn werk ben langs geweest. Vanaf het moment dat ik het gebouw instapte voelde het weer vertrouwd. Ik had zin om weer terug te komen, zin om weer te beginnen. Op naar maandag!

Liefs!

P.S. Naast voorbereidend werk heb ik natuurlijk ook nog geschreven aan mijn verhaal. Of het gelukt is om die 50.000 woorden te schrijven lees je morgen in ‘mijn voornemens’. Of neem alvast een kijkje op mijn andere blog.
P.P.S. Vanaf volgende week weer dagboekverhalen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten