vrijdag 30 augustus 2013

Eerste werkdag zit erop!

Vandaag ben ik even op mijn werk langs geweest. Ik las bij mijn collega’s op Facebook dat ze vandaag alvast wat voorbereidend werk gingen doen op school, dus dat vond ik ook best een goed plan.

Het opstaan was verschrikkelijk, ik was zelfs nog moe toen ik op mijn werk aankwam. Maar het voelt wel weer heerlijk om het gebouw in de verte te zien, de grote, zware schooldeur te openen, de lege gangen in te lopen en thee te drinken zonder eerst vijf minuten bij de waterkoker te wachten. En het werken op zich was ook niet verkeerd. Ik heb vandaag vooral administratieve dingen gedaan. De vragenlijsten geprint en gekopieerd, lijsten voor de huiswerkcontrole gemaakt en in een map gestopt, alle belangrijke dingen in mijn agenda geschreven…

De hele week zag ik als een berg tegen aanstaande maandag op, maar na vandaag kan ik oprecht zeggen dat ik er zin in heb. Kom maar op met die 115 leerlingen!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten