woensdag 1 mei 2013

Mijn voornemens, update 4

1 mei 2013. Nog even en het is weer oud & nieuw... (Grapje) Hieronder een overzichtje hoe het staat met de voornemens voor 2013. Welke gaan goed, welke totaal niet? 

1. Verder met mijn blog
Bijna 200 blogs online. Wat een mooi getal! Ik heb er wel vertrouwen in dat ik op 31 december dit jaar 333 blogs online heb staan. De meivakantie is volop bezig, dus tijd genoeg om (vooruit) te schrijven. Blijf dus vooral terugkomen.

2. Een boek schrijven
Dankzij de stok achter de deur (mijn vriend) heb ik mijn zondagen omgetoverd tot schrijfdagen. Ik schrijf dan tot mijn inspiratie op is. Dat zijn vaak 1000 à 2000 woorden. Ik zit nu op bijna 20.000 woorden. Ik weet wel zeker dat het me gaat lukken om nog voor de zomer het verhaal af te hebben. Deze meivakantie neem ik de tijd om alles wat ik tot nu toe heb geschreven opnieuw te bekijken en te verbeteren/aan te vullen.

3. Heel veel lezen
In april lagen er een hoop leuke boeken in de winkel. Die kon ik natuurlijk niet laten liggen...

4. Mijn andere blog oppakken
Over alle boeken heb ik een blog geschreven.

5. Engels leren
Eh... Nee. Misschien iets voor de zomervakantie?

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten