zaterdag 4 mei 2013

Meivakantie deel 1/2

Halleluja, wat gaat een week vakantie toch snel voorbij. En als je me vraagt wat ik de afgelopen week heb gedaan, dan kan ik daar niet echt een antwoord op geven. Het lijkt alsof het in één seconde voorbij is gegaan. Ik kan me alleen nog herinneren dat ik te vaak mijn pinpas door het apparaat heb getrokken. Of erin heb gestopt dan, op de nieuwe manier. Met als resultaat: gevulde keukenkastjes, gevulde koelkast, een opgeleukt balkon, een barbecue en een nieuw boek.

Oké, en ik heb ook nog wat dingen van mijn lijstje uit kunnen voeren. Niet alles, maar hé: het is vakantie!

- Hoofdstuk 5 t/m 10 van mijn verhaal ‘verbeteren’
Nee, hier ben ik niet aan toegekomen. Het was ook eigenlijk te mooi weer om binnen achter de computer te zitten. Misschien komt dat dit weekend of de komende week nog.

- Blog maandag schrijven
- Blog woensdag schrijven
- Blog zaterdag schrijven
Ja, ja en ja. Het resultaat ervan staat op mijn blog.

- Blog maandag 6 mei schrijven
- Blog woensdag 8 mei schrijven
Nee, beide (nog) niet gedaan. Eigenlijk om dezelfde reden als punt één: ik heb niet veel achter de computer gezeten. Ik ga proberen morgen wat meer uurtjes te spenderen met mijn computer. Maar ik beloof niets.

- Toets 3havo nakijken
- Toets 2havo nakijken
Ja, beide toetsen heb ik nagekeken. De resultaten zet ik pas aan het eind van de vakantie op de website. Voor sommige leerlingen zou het de vakantie kunnen verpesten om nu al hun cijfer te zien.

- Werkvorm cirkels
Nee. Ook iets voor de komende week! (Of een andere keer...)

- Boek 1 lezen
- Blog over boek 1
Jazeker! Ik las een leuk boek van Petra Kruijt: Twijfels over België. Een aanrader, zeker voor in de vakantie. Benieuwd? Lees hier de blog over het boek!

- Drie keer sporten
Jaaa! Ik heb het weer te pakken. Ik ga weer met plezier naar de sportschool toe. Ik kijk met name uit naar de loopband. Gisteren heb ik zelfs twee afleveringen van ‘rennen met Evy’ voldaan. TWEE! Dat is een uur op de loopband. Ik was best trots op mezelf daarna!

Voor de komende week staan er veel dingen op mijn planning. Te veel. Het lezen van twee boeken lukt wel, het schrijven van mijn blogs moet ook lukken. Maar mijn verhaal helemaal uitwerken? Leuke werkvormen bedenken? De documenten bijwerken? Neh. Het is leuk als het lukt, maar ik vind het ook niet erg als ik dat weer niet van mijn lijstje heb kunnen afstrepen. Het is tenslotte vakantie!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten