zondag 28 april 2013

Vakantieplannen

Het is al lang geleden dat ik in de meivakantie naar het buitenland ging – of dat ik überhaupt op vakantie ging – en ook dit jaar blijf ik thuis. Helemaal niets mis mee, want ik heb genoeg te doen!

In mijn dagboek van gisteren schrijf ik wat ik allemaal nog wilde doen de komende twee (vrije!) weken. Tijdens het schrijven daarvan bedacht ik me ineens: waarom maak ik er geen to do-lijstje van wat ik op mijn blog publiceer? Dan heb ik meteen een inhoudelijk verhaal voor mijn vakantie-updates op zaterdag.

Week 1 (27 april t/m 5 mei)
- Hoofdstuk 5 t/m 10 van mijn verhaal ‘verbeteren’
- Blog maandag schrijven
- Blog woensdag schrijven
- Blog zaterdag schrijven
- Blog maandag 6 mei schrijven
- Blog woensdag 8 mei schrijven
- Toets 3havo nakijken
- Toets 2havo nakijken
- Werkvorm cirkels
- Boek 1 lezen
- Blog over boek 1
- Drie keer sporten

Week 2 (6 mei t/m 12 mei)
- Hoofdstuk 11 t/m 17 van mijn verhaal ‘verbeteren’
- Blog zaterdag schrijven
- Blog maandag 13 mei schrijven
- Blog woensdag 15 mei schrijven
- Werkvorm bedenken
- Boek 2 lezen
- Boek 3 lezen
- Blog over boek 2
- Blog over boek 3
- Werken aan ‘documenten’
- Drie keer sporten

Nu ik alles zo heb uitgeschreven begint het wel echt op werken te lijken. Ik wil toch meer doen deze vakantie dan ik dacht. Maar zoals je ziet hebben veel van de dingen te maken met schrijven of lezen. Beide is voor mij puur ontspannen!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten