zondag 7 april 2013

Nieuwe documenten!

Vrijdagavond las ik wat oude blogposts van mezelf door. Onder andere die van mijn voornemens van 2013. Elke maand komt er een update over mijn vijf goede voornemens, maar over mijn zesde voornemen schrijf ik eigenlijk nooit. Mijn zesde voornemen is namelijk om meer documenten op mijn blog te plaatsen.

Dit weekend ben ik aan de slag gegaan. Een leerling uit de brugklas vroeg vorige week om extra oefensommen over herleiden. Dat was er wel, maar het sloot niet heel goed aan bij het brugklashoofdstuk. Daarom heb ik een document gemaakt met alleen sommetjes die aansluiten bij het hoofdstuk dat ik nu behandel.

Omdat ik toch bezig was heb ik meteen nog meer oefensommen gemaakt. Zowel voor de brugklas als voor de tweede klas. Volgorde bij bewerkingen, ontbinden in factoren, vergelijkingen oplossen...

Alle documenten zijn te vinden onder Documenten. Voel je vrij om het te gebruiken!

Liefs!

P.S. Ik beloof niets, maar ik hoop echt in de toekomst vaker documenten online te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten