woensdag 17 april 2013

Dankbaarheidslijstje #7

Vandaag schrijf ik een dankbaarheidslijstje over gisteren. Ik had gepland om deze gisteren bij thuiskomst te schrijven, maar toen had ik plotseling geen tijd (en zin) om achter de computer te kruipen. Dus bij deze!

Gisteren, dinsdag 16 april 2013, was ik dankbaar voor/was ik blij met...
... het zonnetje dat mijn slaapkamer in scheen toen ik wakker werd. Dat was echt heerlijk opstaan!
... de fietstocht die ik maakte naar het station. Gisteren was de tweede dag op rij dat ik besloot een fietstocht van ca. 25 minuten te maken naar het station. Voor iemand die absoluut niet sportief is, is dat toch best een prestatie. Zeker als je je bedenkt wat een verschrikkelijke tegenwind ik op de terugweg had!
... de leerlingen in de brugklas, die vaak wel voor een enorme glimlach op mijn gezicht kunnen zorgen. Brugklasleerlingen zijn gewoon de leukste leerlingen die er zijn!
... de pauze op mijn werk. Tegenwoordig breng ik de pauzes iets te vaak door in mijn lokaal (om de lessen voor te bereiden) of achter de computer (om dingen uit te printen/mailtjes te versturen). Af en toe is het ook wel eens lekker om gewoon wel tussen mijn collega's te zitten en rustig te genieten van een kopje thee.
... mijn avondeten. Ik had absoluut geen zin om te koken, maar gelukkig kreeg ik hulp van mijn vriend. Binnen een korte tijd hadden we een heerlijk wokgerecht op tafel staan. Mmm!
... het spontane idee om 's avonds na het eten langs de AH te fietsen, een beker ijs te halen en deze in de duinen op te eten. Een stukje fietsen en een wandeltocht later konden we genieten van twee dingen: het geweldige uitzicht op zee en van een bak Ben&Jerry's.

Liefs!

# Dankbaarheidslijstje #1
# Dankbaarheidslijstje #2
Dankbaarheidslijstje #3
# Dankbaarheidslijstje #5
# Dankbaarheidslijstje #6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten