vrijdag 1 februari 2013

Mijn voornemens, update 1

Het is vandaag de eerste dag van februari: een mooie gelegenheid om te kijken hoe het ervoor staat met mijn goede voornemens!

In deze blogpost schreef ik dat ik voor dit jaar vijf goede voornemens heb verzonnen. Over deze vijf voornemens ga ik nu het een en ander vertellen...

1. Verder met mijn blog
Ik schreef dat ik aan het eind van het jaar 333 blogs online wil hebben. Ik zit nu op 131 blogs, waarvan er in januari 22 online zijn gekomen. Als ik zo door ga, moet dat dus wel lukken.
 
2. Een boek schrijven
Afgelopen weekend heb ik mezelf een trap onder mijn achterste gegeven en heb ik het weer opgepakt. Ik heb besloten een ouder verhaal van mij te herschrijven. Nu ik een paar jaartjes ouder ben zie ik toch wel wat er allemaal iets beter kan.
 
3. Heel veel lezen
Ik ben nu bezig in het tweede boek van dit jaar. Dat gaat nog niet heel hard, maar alle vakanties moeten nog komen. In de voorjaarsvakantie, meivakantie en zomervakantie haal ik dat echt nog wel in. En mocht ik niet veel verder komen dan dit ene boek dat ik heb gelezen, kan ik altijd nog in de kerstvakantie 2013/2014 even 24 boeken lezen... Stelt niets voor!
 
4. Mijn andere blog oppakken
Eén boek gelezen, dus over één boek geschreven. Niet veel, maar dat komt nog!
 
5. Engels leren
Het boek dat ik las, was Nederlands. Met dat leren van Engels schiet het dus nog niet erg op, maar ik heb nog elf maanden de tijd.

Volgende maand meer een update en dan hopelijk meer vooruitgang op punt 2, 3 en 4!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten