woensdag 24 oktober 2012

10 redenen om... uit te kijken naar maandag

Het hebben van een weekje vakantie tussendoor is heerlijk, echt heerlijk! Toch zijn er ook redenen om uit te kijken naar maandag. Waarom? Lees verder!

Mijn 10 redenen om uit te kijken naar maandag:
1. Een ritme. Uitslapen is heerlijk, maar ik mis het normale ritme toch wel. Natuurlijk zou ik in de ideale wereld mijn wekker liever niet tussen 05.00 en 06.00 willen zetten, maar pas om 11.00 uur wakker worden is ook zo zonde van mijn dag!
2. Hoewel ik in de vakantie enorm geniet, voel ik me soms toch best nutteloos. Dan zit ik maar te lezen, tv te kijken, tijdschriften door te bladeren en te shoppen… Een paar dagen is fijn, maar een week is dan toch wel erg lang.

Ik zit nu heel hard na te denken voor de acht andere punten van dit lijstje, maar ik geloof niet dat ik hier op ga komen…

Nee, sorry. Ook na nog langer nadenken kom ik niet op nog meer punten. Ik kan wel zeggen dat ik mijn leerlingen verschrikkelijk mis, maar dan zou ik liegen. Ik houd het voor deze week bij deze twee punten. Ik beloof dat ik over twee weken wel een lijstje publiceer met tien punten. Echt waar!

Liefs!

# Klik hier om de overige 10 redenen om...-verhalen te lezen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten