donderdag 2 augustus 2012

De zomervakantie

Even een blogje tussendoor!

Mijn zomervakantie duurt in totaal acht weken en ik zit nu in week vijf. Of ik me nog niet verveel? Nee. Vroeger had ik een hekel aan die lange vakanties. Na twee of drie weken had ik het wel weer gehad en dan wilde ik naar school. Nu kan ik al die vrije dagen wel waarderen. Daarbij komt nog het feit dat ik toch wel zenuwachtig ben om naar mijn nieuwe werkgever te gaan. Dus wat mij betreft mag die vakantie nog wel even duren.

De vakantie bestaat tot nu toe uit heel veel relaxen. Boeken en tijdschriften lezen, gezellige dingen doen met mijn vriend, een bruiloft en wat verjaardagen tussendoor en heel af en toe genieten van de zon, mits deze zich laat zien. Omdat de vakantie nu bijna voorbij is (oké, nog drie weken, maar ik zit wel al over de helft…) besloot ik gisteren een lijstje te maken met wat ik allemaal nog zou willen doen in die drie weken. Hieronder volgt een greep uit het lijstje.

In de zomervakantie wil ik…
… de stapel Flairs en andere tijdschriften uitlezen die op mij liggen te wachten.
… minimaal drie boeken lezen.
… nóg vijf posts vooruit schrijven (ik zit nu op +7, maar wat extra achter de hand kan geen kwaad).
… een idee voor een verhaal helemaal uitwerken en eventueel alvast beginnen met schrijven.
… mijn administratie ordenen (bah!).
… de cursus “Webdesigner” afronden.
… de docentengids van mijn nieuwe werk doorlezen.

Of het me allemaal gaat lukken? Vast niet. Ik ben in ieder geval al heel blij als ik een paar van deze punten kan uitvoeren.

Zo, dan ga ik nu maar eens beginnen aan de stapel Flairs!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten